Hårmelodi

Hej världen och extremt jävla jätte-förlåt för att min uppdatering har varit katastrofal den senaste tiden. Här sitter jag iaf nu, nyfärgad i håret och kluven (utan kluvna hårtoppar!!!!!) hahahohohihi. Jag strävar efter en ganska blond nyans, men var pga min mörka färg, tvungen att låta förvandlingen ske stegvis. Så ja, här är jag nu, i skepnad av en jordgubbsblond brud.

Nog för att jordgubbsblont är jääääävligt hett på vissa och nog för att det är en av säsongens snyggaste färger, men på mig äre fan ingen vidare hit. Jag känner mig brunguldorange och missfärgad. Lite sne sådär. Aj. Men det är bara hår. (Dvs. det som utgör hälften utav min yta...........) Aj. Igen. Nu ser jag hur som helst bara fram emot nästa färgning, som förmodligen blir den slutgiltiga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0