Guten Morgen darlings

Dagen ser ju hittills extremt livlös ut måste jag säga. Åtminstone utanför fönstret. Men jag lever ju, och det räknas alltid. "En stor bonus", som fröken Caroline Lenner skulle säga.

Har under denna morgon hunnit komma underfund med att jag nog måste skaffa glasögon. Helt seriöst. Börjar bli gammal. Fett. Eh. Fast det är egentligen inte mig emot. För jag gillar glasögon. Tycker det är lagom sexigt.

Här i min älskade pingla Marcus läckra bågar.
(Får jag dom, eller...? :$)



Nu ska jag pumpa peppande musik, tillfriskna på riktigt och dansa ner frukosten.

Puss och nyp!

Kommentarer
Postat av: Caroliiine

Du är en riktig booooonuuusss elskling <3

2011-03-09 @ 20:12:06
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0