När lörren knackar på dörren...

...mår jag helt och hållet soberana. Rivstartade dagen med en mummafrullis bestående av vaniljyoghurt, färska frukter, ägg och finfina kesomackor. Prima! Sedan lät jag min något överambitiösa sida ta över och fräschade upp mitt bombnedslag till rum. Ohyes, ni hörde rätt. Stor eloge till mig och en jävla massa plus i kanten för att det börjar bli riktigt snyggt. Glad tjej, wey.

Dagens kommande bravader inkluderar ett par timmars plugg och sällis med mamma på hennes jobb inom kort, följt av en promenad, lite mera mat, lite besök, och så slutligen en bilresa mot Falun; ett stopp hos snällis-johan som låter oss natta över i lägenheten (TACK GÅNGER TUSEN!), och så lite peppat slå-klackarna-i-taket-med-snygga-brudar-och-en-bög-party :) Klingar awesome in my ears.

För övrigt så hade jag en trevli-trevli-fredag igår. Vaknade tidigt, tog en buss till Mora, fikade med Emil, träffade mina fruar och hade det bra.

Nu - iväg. Hoppas ni alla får en superdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0