Måndag, 28 februari

Alltså hörde jag ett rungande "WIIIIIIIIIIIII" i ren och skär lycka?

Någon måste ha hört mina små bönerop om sollängtan, och med råge tagit tag i det, för idag strålar den nämligen ifrån en klarblå himmel, till en temperatur som till och med en frusen tös som jag vågar mig ut i.

Shoes on - time for a walk.




Update;
okej.......... självklart tabbade jag och skrev att det var januari idag. Klantigt... Men nu, Sofi - nu har jag ändrat ;) Bra att någon har koll på mig när jag tydligen inte klarar av det själv.

Kommentarer
Postat av: Sofi

TJENA! Ville bara inflika att det är februari............. :) puss

2011-02-28 @ 13:29:57
URL: http://sofikaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0