Lunch á la Graw

Fortsätter min matdag med parmalindad kycklingfilé, gigantisk klyftpotatis, keso och en jävla massa grönt. Plus en banan. Plus ett glas vatten. Plus kaffe. Gött som bara fasen.



En övrig update är att jag är jävligt nöjd med min lilla plugginsats trots det faktum att det är både lördag OCH lov. Mera kreddddd to moi! En skön dusch senare sitter jag nu här och stirrar mig blind på mina överfyllda garderober. Tro fan vad man ska ta och stassa upp sig i tonight? Ni får la se ett smakprov när jag väl fått lite struktur på det hela. Och tro fan vad man ska äta till middag...? Jag ÄR ett matfreak, jag vet. Men det behöver jag.

Puss och nyp sålänge.

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

åh tack så mycket!

2011-02-26 @ 16:44:58
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

hej allt bra med dig idag? :]

2011-02-26 @ 21:18:14
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0